torsdag 6 september 2012

Älskade ungar

I går var det dags för Theas tre års kontroll. Hon är så duktig vår lilla tös<3
Hon klarade allt galant! Talet flyter ju som en smäck, hon visade stolt upp sina små kullerbyttor hon kan, hon ritade nån slags spindel (visade även hennes vampyr hon ritat som jag visade er förra veckan). Ja, men allt liksom bara flöt på=)
Bvc "tanten" sa även det är tidigt med roll leker i Theas ålder, brukar komma runt 4 år. Men Thea älskar att leka roll lekar med oss och syskonen. Igår morse så sa hon till Jonas :kom upp till min skola pappa, den är i Benjamins rum. O när vi gick upp med henne så hämtade hon in stolar o så till hans rum, så det blev en skola=) Hon e ju så go mitt hjärta<3
Vilket skrytinlägg va?! Men man får vara stolt över ens barn, vad de kan osv=)
Thea har ju en enorm vilja, så konstigt vore det ju om hon vore helt loj liksom=)

Theas första natt utanför magen<3 Tänk så liten hon var för tre år sedan. Nu är hon en go och sprallig tjej med mycket känslor och ett stort hjärta<3

Även när dom blir stora sen, som Benjamin som snart fyller 10 och Cassandra som är 8, så är man stolt över dom. Alla dagar är inte en dans på rosor, men det är det ju inte utan barn heller. Man lever i det man har, och det jag har är det bästa jag har. Det bästa jag någonsin kunnat fått<3
Jag älskar mina barn över allt annat, och snart får jag en till liten krabat att älska<3 Och pricken över i:et är att jag får lika mycket kärlek tillbaka av mina fina barn<3

Bilden är tagen hösten 2006, Benjamin var dryga 4 år och Cassandra 2½

1 kommentar:

  1. om du bara visste vad stolt jag är över dig!! Du har alltid gjort allt för dina fina barn och du kommer alltid göra allt. Du bryr dig verkligen om dem. Va inget skrytinlägg, bara sanning. Vad roligt att Thea är så framåt vad gällande lekar :) Ett plus i kanten är att dom är finast av alla :) <3

    SvaraRadera