måndag 3 september 2012

Ny Vecka

Tiden rusar iväg! Redan ny vecka. O igår gick jag in i v 35=) Inte långt kvar nu<3 Igår tvättade jag upp bebiskläderna vi köpt, så nu tror jag det mesta är färdigt. Eller nä...kom ju på att vi måste köpa en bilbarnstol, skötbord, skötbädd och blöjor också. O så lite småkrafs som ammningsinlägg, ammnings bh o sånt också. Så klara kanske vi inte är..haha=)

Imorgon fyller Thea år=) Hon längtar o längtar min lilla skrutt<3 O dessutom så kommer det dyka upp en "gäst" som hon egentligen ar väntat till kalaset som är om några helger. Hon kommer bli så glad=)
Så ikväll efter jobbet ska jag baka lite till och sen göra lite fint med ballonger o sånt. Känns som det är först nu när hon fyller 3 år som hon verkligen förstår. Förra året när hon blev två var det ju inte samma sak alls. Åh, vad roligt det kommer bli=)

Ikväll börjar dansen också. Thea ska få prova på barndansen och Benjamin och Cassandra ska prova på streetdance. Tror alla kommer tycka det är jätteroligt. Synd bara det är så dyrt. Men det är dom värda mina älskade barn! Dom har ju fler aktiviteter också som kostar, både medlemsavgift och träningskläder. Vet även jag måste införskaffa nya innegympaskor åt barnen, dels till skolidrotten och sen till innebandyn som snart drar igång. Nya innebanyklubbor behövs inte tack o lov, det fick dom ju i våras. Däremot måste jag köpa väskor åt klubborna. Bra att ha när vi cyklar.

Nu ska jag snart ta min cykel och bege mig mot jobbet. Först ska jag bara göra de, de och de=)

Ha en fin vecka allihopa<3

2 kommentarer:

  1. Åh låter riktigt roligt om morgondagen =)

    Coolt med streetdance. Det dansade jag i flera år, så jäkla roligt =)
    Ha en bra eftermiddag på jobbet! Puss puss

    SvaraRadera
  2. sv:
    Tack finfina syster! Du är värd det bästa du med :)
    Jag tar det lugnt nu i veckan, hihi. Tror jag har ärvt det där med att hålla igång från dig :) Älskar dig också, supermycket! Puss <3

    SvaraRadera