torsdag 20 september 2012

Dålig uppdatering

Vet inte varför, men blogglusten försvann för en kort stund=)
Har inte gjort så mycket på dagarna denna vecka mer än o jobbat, varit på träningar, varit till tandläkaren, och sen bara tjockat på mig lite till=)
Som alla andra veckor med andra ord.
Jo faktiskt, har hämtat hem spjälsängen och ställt fram den=) Ska tvätta upp lakanen till den imorgon tänkte jag. Sen är den med klar=) Så nu kan bebisen komma när den vill, tror jag har det mesta under kontroll...haha=) Bara några få saker som fattas, men som jag lika väl kan köpa sen efter förlossningen om jag inte hinner. Prio 1 nu är en bilbarnstol, tror vi köper en i helgen.

På lördag fyller jag 30 år!! Vad hände liksom??=)
Jaja, nån gång blir väl alla det=)

Tänkte mest bara kika in och säga att vi mår bra! Måste snabba mig till jobbet nu.
Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Äh, åldern är ju bara en siffra, du ser ju fortfarande ut som 20 ;)
    Härligt att se lite uppdatering och att ni mår bra :)
    Ha en bra helg och hoppas ni hittar en bilbarnstol nu i helgen :) Puss och Kram

    SvaraRadera