onsdag 28 juli 2010

Allt under kontroll=)

Nu har jag hunnit med allt jag skulle göra så här långt. Har duschat, bäddat, bakat, lagat lunch, städat, vikt massor med tvätt, tvättat, hängt tvätt, skurat skåpsluckorna i köket mm. Har varit riktigt flitig idag=) Vet ej när min pappa kommer, men någongång på eftermiddagen iaf. Tror han ska stanna på middag. Hoppas det iaf. Har marinerat kött som vi ska grilla ikväll. Till det blir det färskpotatis, en kall så och en sallad med lite fetaost i.

Har massa med kläder från Thea i strl 74 som jag har rensat ut som skulle behöva komma ut på blocket också. Måste ta tag i det någon kväll. Det har legat däruppe alldeles förlänge nu. Att jag inte tagit tag i det ännu är för att jag haft annat o göra och för att hon fortfarande har en del 74 kvar i garderoben. Lättare att sälja allt när hon vuxit ur allt i 74. Men nu verkar hon ha gjort det. Det mesta som används är 80 nu.
Skulle behöva gå igenom Benjamins garderob också, så jag lättare kan se vad som ska köpas nytt till hösten.
Ett evighetsprojekt som jag tycker om=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar