söndag 25 juli 2010

Segt

Har haft min faster och hennes man här samt min fasters kusin Monica. Var lika trevligt som alltid=) Hade bakat kladdkakemuffins i morse som jag spritsade lite grädde på och sen hade jag på lite färgglatt strössel. Hade även bakat en spetskaka. Så det var det som det bjöds på...lite köpekakor fanns det också på bordet.
Men det var gott och det var trevligt. Thea var väldigt trött bara och gnällde en hel del tyvärr. Men henne gick jag upp o la i sängen så hon slocknade nog fort. Hon sov ändå nästan 2 timmar på förmiddagen, så jag trodde hon skulle orka hålla sig glad och pigg till 4 tiden. Men nej nej, inte idag.
Benjamin och Micke spelade lite Uno och Cassandra och Sussie spelade 4 i rad efter fikat=)

Just nu är det slapparstil i soffan. Riktigt skönt kan jag lova! Tror Cassandra är o leker på sitt rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar