fredag 23 juli 2010

Ensam med barnen

Nu har Jonas åkt så det är bara jag och barnen hemma. Så kul o se när 4 vuxna karlar ska packa en bil för en helg...haha. Den ena värre än den andre=) O om jag ska vara ärlig så tror jag dom hade mer packning med sig än vad en tjej skulle ha haft. Undra om dom ens fick plats i bilen själva=)
Jaja, dom kommer nog få det kanoners i Dalarna. Hoppas det iaf, det är dom värda.
Själv ska jag smida vidare på mina planer på att göra om förrådet till ett rum. Inte bara att göra liksom. Men jag tror att det kommer att bli bäst att göra på det sättet. Isf ska jag tömma förrådet nu i helgen och gå ner med allt till det andra förrådet samt skaffa lite smart förvaring in i lägenheten så lite får plats här inne. Ska även börja måtta lite inne i förrådet så jag vet på ett ungefär vart dörren kommer att komma. Men min plan är att det ska vara färdigt till nästa sommar, så jag behöver inte stressa alls=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar