fredag 23 juli 2010

Hej ni Fina

Fredag idag! Vad händer idag då?? Ingen aning faktiskt. Hade tänkt börja med en sovmorgon eftersom jag gick upp igår. Men Jonas gick aldrig upp med Thea så då fick jag göra det. Är trött som tusan just nu, men hoppas det vänder eftersom jag är själv med barnen i helgen. Jonas åker vid lunchtiden idag. Innan det skulle jag behöva komma in till stan en snabbis. Klänningen jag köpte till Thea på rean i måndags har 2 hål(!!) på baksidan. Så den ska lämnas tillbaka. Sen ska jag till apoteket också. Tänkte försöka vara inne i stan till 10 när butikerna öppnar.

Ser ni att jag håller på o leker lite med min blogg=) Det är för att jag aldrig blir nöjd med själva designen. Men nu har jag skaffat en testblogg som jag kommer att testa på i fortsättningen, så slipper ni se det hela tiden=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar