lördag 24 juli 2010

Härliga Lördag

Nu är snart denna dag slut, iaf för min del. Cassandra sover hos en kompis, men dom andra 2 barnen här hemma sover så sött i sina sängar.
Gjorde det jag planerat idag...städade! Skönt! Inte för att det syns nu ett x antal timmar efter, men ändå.
På eftermiddagen tog jag och barnen en promenad till affären och handlade lite. Mötte Bella där. Slutade med att hon följde med hit hem och stannade tills kl 22=) Vi käkade varma mackor till middag och hade det jättetrevligt! Hon har ju inte heller någon karl hemma(eftersom han och Jonas är i Dalarna och fiskar tillsammans=)).

Nu har jag inte gjort mycket sedan hon gick. Lagt en H&M beställning bara. Blev betydligt billigare än vad jag räknat med! Bra jobbat Madde!=)

Natti Natti
Imorgon får jag finbesök från sthlm=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar