tisdag 27 juli 2010

Kommentarer

Det går tydligen inte att lämna kommentarer på min blogg. Vet ej varför det är så. Har kollat inställningarna och allt ser ut som det ska. Hmmm...märkligt. Får försöka lösa det på något sätt.

Godmorgon på er!
Hoppas er natt varit lång och skön. Min var skön, men inte särskilt lång tyvärr. Har ju lite svårt att bli trött på kvällarna, spelar ingen roll att jag är uppe tidigt på morgonen=( Men idag fick jag sova till 6:15. Det var skönt!
Ska snart hoppa in i duschen och fixa till mig för den här dagen. tror det blir en lugn dag. Funderar på att ta bussen in till stan sen på eftermiddagen och möta upp J där. Ikväll är vi bortbjudna till Micke och Mithra. Kommer bli skittrevligt, är det alltid när vi ses. Enkla och schyssta människor som får en att må bra, sånt gillar vi=)
Har MASSA tvätt som skulle behövas vikas och bäras upp till garderoberna, få se om jag har lust med det idag.

Tjing Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar