tisdag 20 juli 2010

Godmorgon Fina Du

Hoppas du sovit gott inatt! Jag har tyvärr inte gjort det. Har vaknat till och från hela natten av att jag hostar. Helt värdelöst! O kl 6 ville Theatjejjen vakna=(
Hon och jag gick ner och gjorde en flaska välling och sen mös vi lite i soffan. Höll på att somna flera gånger om!
Men...nu är jag vaken och datorn och tv:n är på=) Thea busar runt förfullt här på golvet, just nu har hon satt sig i vitrinskåpet som håller på att målas om. "Ajaj" säger jag heeela tiden och tar bort henne...då tittar hon bara på mig med sina busiga ögon och säger "pappa"...precis som att hon skulle få sitta i skåpet för han, haha.

Ska brygga lite kaffe snart och försöka vakna till helt.
Solen börjar titta fram här nu så har vi tur så blir det ytterligare en dag med sol!

/Madde

Thea hälsar Godmorgon till er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar