tisdag 6 juli 2010

Godmorgon

Fattas några timmars sömn här hos mig idag=( Kunde inte sova igår så kl blev sent innan jag kom i säng. Och efter 5 timmars skön sömn så tyckte Thea det var dags att vakna. Min tur att gå upp med henne, så det var bara att göra det.
Försökte få henne att somna om med mig på soffan, men hon var inte trött alls den lilla damen!
Nu står hon här och lutar sig mot soffan och kollar på när dom större barnen leker=) Hon får sova sen när jag ska på simskola med Cassandra. Jonas och killarna ska in till stan då och fixa lite ärenden. Får se om han tar med Thea dit eller om hon följer med mig.
Är inget badväder idag så vi beger oss hem efter simskolan och påtar i trädgården istället. Ska slänga på lite jord och sen gräsfrön, så även vi får en gräsmatta snart=)
Annars vet jag inte vad som händer...en dags "inte-göra-något" kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar