tisdag 3 augusti 2010

Hej hej

Nu är jag tillbaks här igen=)
Har haft en del annat för mig och har inte orkat sitta vid datorn alls nästan.
Våran helg var lugn. I lördags var Johanna och Cricke här med deras kids. Var jättetrevligt! Även min bror dök förbi en stund på eftermiddagen, kul=)
I söndags var vi i sthlm en snabbis på eftermiddagen. Vi hyrde ett släp här en enköping och åkte hem till min mamma och hämtade lite möbler som vi fått av henne.
Möblerna pryder nu vårat vardagsrum och när det kommer upp lite ny färg på väggarna så tror jag att det kommer att bli skitsnyggt där inne.
Nu är ju snart hösten här, och då är det tänkt att vi ska börja måla om här hemma. Blir säkert snyggt när det är färdigt=) Skulle få låna en slipmaskin av min bror, då går det ju mycket smidigare med underarbetet.

Idag händer det inte mycket alls tror jag. Vädret är ju ett riktigt inne-sittar-väder. Ska till affären en snabbis sen bara, men det är nog allt som vi ska göra. Sen får det bli lek inne. B och C lär ju vara ute, det är dom ju nästan alltid...iaf C=)

Thea sover just nu, rätt skönt faktiskt. C är ute redan och cyklar och B sitter framför tv:n.

Ajöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar