tisdag 31 augusti 2010

Usch usch

Har hostat typ hela natten. Vid 4 tog jag täcket och kudden och gick ner på soffan o la mig så jag inte skulle väcka Jonas och Thea. Har världens huvudvärk idag=(
Bara jag blir frisk till helgen när vi ska ha kalas för Thea som fyller 1 år. Hade tänkt baka en del inför kalaset, men som det känns nu så får det bli köpefikabröd.
Igår målade jag hallen här hemma. Den blev vit och fin=) Ska upp med hatthylla, skoställ,spegel, hängare och skoskåp där bara, sen är den färdig. Men våran bil e trasig så vi kommer inte så långt just nu. Jonas bytte termostaten i den igår, men det verkade inte vara det som var felet. Han och en granne här ska titta på den ikväll och se vad det är för fel då.
Idag blir det inte många knop gjorde här hemma, men jag skulle verkligen vilja slipa och måla i andra hallen också när jag ändå håller på. Får se om jag slipar den idag och målar ikväll.
Jonas har köpt en sak åt mig som ska komma på posten vilken dag som helst...hoppas idag=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar