söndag 8 augusti 2010

Trött idag

Usch vad jag är trött! Hade verkligen ingen lust att gå upp i morse, men det hade ju Thea. Längre än till halv sju vill hon oftast inte ligga kvar i sin säng=( och det går ju heller inte att få henna att somna om i våran säng...hon vill absolut inte sova med mig och Jonas. Lillskit!=)
Jaja, hon är iaf superpigg och glad såhär kl 6:47 en söndagmorgon. Hon går runt här med lite leksaker och roar sig mest själv. Lite playhouse disney kollar hon på också=)
B och C kom i säng rätt sent igår kväll så har jag tur så lär dom sova en stund nu på morgonen iaf. Snart dags att börja ändra deras sovtider lite, inte långt kvar tills det här sommarlovet är slut och dom ska upp till skolan.

Söndag idag då, vad händer idag? Regn och trist ute=( fortsätta leta bil kanske. Verkar som att det blir ny bil för oss i veckan som kommer. Det lutar åt en Ford Galaxy, behövs en stor bil här hemma.
Ska även försöka köpa målarfärg till hemmet och börja måla lite. Vet inte om jag börjar med kök eller vardagsrum....får se, får se=)

Jaha, undra om jag ska leta fram kameran och fota lite=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar