onsdag 18 augusti 2010

Bilder

Ni får bilderna imorgon...tar sån tid just nu att få upp dom på bloggen=( Känns som jag har annat o göra än och sitta här hela kvällen.
Är riktigt trött så jag fundrar på om jag ska ta en dusch och sen bara vara vaken till tio eller något. Har iaf förberett morgondagen lite=) Väskorna är packade och kläder är framlagda! Bara frukten som ska ner i väskorna nu, men det gör jag såklart imorgon.
Barnen hade hafte n bra dag i skolan idag. Cassandra verkade måttligt stolt och det ända hon pratade om på vägen hem var om skolan och kompisarna=) Så mysigt att lyssna!
Hemma blev det lek för barnen och kaffe för mig och Bella. Vid halv fem påbörjade jag middagen. Blev pannkaka idag och det tar ju sin lilla tid att få dom klara. Thea var superkladdig (som vanligt!) efter middagen så det fick bli en dusch för henne idag igen. Sen lekte hon med Benjamin medans jag diskade och dammsög av lite här och var. Vid sju kom Cassandra hem och efter det blev det tandborstning och hopp i säng för dom 2 stora. Den lille låg redan=)
Var måttligt besviken när Cassandra kom hem från sin "kompis". Hon kom upp och sa att hon tagit hål i örat. Jag tittade på henne och log och sa att det bara var ett låssasörhänge. Då sa hon..."men den är rakt igenon, så där som man ska ha...som du har" Tittade och såg att det var så som hon sa! Hon har alltså, hemma hos sin kompis, tryckt en nålliknande sak genom örsnibben som hon satt en pärla på så det skulle se fint ut!! Hon sa att hon hade grinat medans kompisen gjort det, för det gjorde ont. Tacka fan för det! Det är inte ofta hon är med den tjejen, men varje gång hon är det så händer det alltid något. Så nu får det vara färdiglekt med henne!! Usch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar