måndag 10 februari 2014

Trettioåttta komma fyra

Min lille kille har feber än:( visserligen inte så hög, 38,4, men tillräckligt för o vara lite down. 
Hostar o snorar förfullt. Men nu hoppas jag han sover gott hela natten så jag med får göra det. Jobbade idag o ska jobba imorgon så vore snällt om han lät sin mamma sova ostört:) Eller jag jobbar ju 8 av nio dagar nu så visst känns det när sömnen blir lidande på nätterna. 
Men inget att klaga över. Det går över:)
Idag efter jobbet tog jag det lungt. Kom hem o städade av nedervåningen. Sen blev det middag o efter det dammsög o skurade jag. O innan Gabriel skulle sova vek jag all tvätt som Jonas va go o tvättade åt mig idag. 
Sen har jag legat på mattan hela kvällen o kollat på tv med mina stora kottar. Dom låg med på mattan så soffan stod tom:)

Godnatt! Nu ska jag göra som alla andra här hemma...sova:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar