söndag 9 februari 2014

Provar väl igen

Skrev nyss ett inlägg men huxflux försvann allt. Trist! 
Har iaf haft en helt ok dag trots natten. Jobbade mina timmar på Coop o allt flöt på bra. Bara en liten incident på förmiddagen, men det löste sig tillslut. Så skönt o komma hem o ha hela eftermiddagen o kvällen med familjen. Ställde iordning mina lådor som jag målat. Inte helt hundra på vart jag ska ha dom just nu bara men så länge får dom fungera som tidningsställ. Fundrar på att ha dom i sovdelen sen när Gabriel flyttar upp på övervåningen.  
På tal om den lille mannen...nu är det tredje söndagen i rad som han har feber. O så är han knökförkyld:( Han har ju piggnat på sig i slutet av dom andra veckorna så blir väl nått liknande nu me känns det som. 
Jonas blir hemma med han imorgon o jag betar av några timmar på coopen. Härligt!:)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar