lördag 8 februari 2014

Färdigmålat

Målade färdigt mina lådor nu ikväll. Så förhoppningsvis kan jag göra nå kul med dom imorgon efter jobbet:) Har lite olika idéer för lådorna så jag får testa mig fram vd jag ska ha dom till. Har två till att måla sen men det gör jag nästa vecka. Fundrar även på att måla dit nån tjeck text eller nått på sidorna. 

Annars då. Klockan ringde tidigt tidigt. Jobbade sju timmar och fick sen komma hem till familjen<3
Thea fick mig nästan att bli gråhårig men som tur är glöms det bort så fort hon somnat;)
Nu ska jag snart säga godnatt till Benjamin och sen dröjer det inte länge förens jag med ska sova. Jonas sover hos mig inatt så får se om han vill joina mig eller om han vill se på tv:)

Älskar dom ojämna o råa kanterna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar