måndag 24 februari 2014

Tre av fyra

Tre av fyra barn hade jag med mig ut på eftermiddagen. Termometern visade 10+ så det lockade rätt mycket att spendera nån timma i parken. Tjejerna lekte kurragömma och lillemannen ville helst gunga. Men han var lycklig o traskade runt med hink o spade rätt mycket med:) O så är han noga med att vinka o säga hej till alla som går förbi han:)
Fick bli vårkläder på alla när vi gick ut. 

Nu är mina stora kids iväg på olika äventyr. C är med kompisen E och ska sova där. O B är fortfarande med J och inatt sover dom hos J. 
Lille G sover och T somnar nog när som helst. Hon och jag har intagit divanen och ligger väldigt skönt:) 

Har kånkat upp badkaret från källaren med. Tog ju ner det när skötbordet skulle in där, men nu ryker skötbordet. 
Hade nån(typ Jonas:)) sagt innn att badkaret var jävligt tungt o otympligt så hade jag nog inte ens funderat på o göra det själv. Eller jo, kanske. Men då hade jag kunnat ge upp med gott samvete:) Men nu var det ingen som talade om det för mig o envis som jag e så vägrade jag låta det stå kvar i källaren.
Med mycket stånk o kanske lite svordomar så är det iaf på plats nu:) Och mina tre kids jag hade hemma var snabba med att ta ett bad:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar