fredag 7 februari 2014

Fredagsmys

Kom hem från jobbet strax före sju. Jonas var snäll o hämtade mig. Regnade ute samt att jag hade mycket att bära på.  Men nu är jag hemma o nersjunken i soffan:) Har min fina storson bredvid mig, Cassandra är på rummet med en kompis som ska sova här. 
Målade lite när jag kom hem o sen blev det duschen. Hade tänkt vara ledig i helgen men det blir inte alltid som man tänkt sig:) 

Satt o kollade runkeeper som jag använder mig av när jag går på mina pw. Men kom på nu att jag brukade använda mig av en annan app också förut när jag gick mycket. Endomondo. Ska ladda ner den igen på tel o se om jag gillar den bättre:) Kul o kika efter hur man gått o fundra på varför vissa km tar längre tid o gå än andra:) Så man kan förbättra sig liksom. 

Dagens o gårdagens pw


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar