lördag 15 februari 2014

Alla hjärtans dag

Igår på alla hjärtans dag hade vi klipptid åt både Thea och Benjamin. Theas hår e rätt tunnt så det trasslas ihop så lätt o speciellt när hon sover. Men nu blev hon korthårig så vi hoppas det ska hjälpa lite:) Benjamin blev som han brukar hos frisören:) Han har ju tjockt o mycket hår som dessutom växer fort så han behöver klippas ofta. 
Sen tänkte jag o Cassandra gå nån dag också o klippa oss, behövs!

Ska strax kila iväg till jobbet. I torsdags var jag ledig efter att ha jobbat sju dagar i rad. Va en välbehövlig dag att få vara ledig:) Så igår hade jag mycket ny energi på jobbet:)

O så vill jag säga stort Grattis till Lisette och Niclas som fick sina små killar igår<3 Tio veckor tidigare än planerat, så rätt små. 
Många som väntar smått kollar ju kön, men trots tvillingar så ville dom inte veta innan:) Så nu har dom två små pojkar o så lilla Stefannie som snart fyller fyra år<3

Min fina lilla tjej efter frisörbesöket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar