tisdag 11 februari 2014

Mycket coop

Har blivit mycket Coop på slutet, o mer blir det. Men på torsdag ser det ut som jag är ledig iaf. Då har jag jobbat sju dagar i rad så lite ledigt känns fint:) Då ska jag ladda inför åtta dagar till. 
Blev lite tokigt med ett byte osv men bara finna sig i det o göra det bästa av det:)
Jobbigt bara att barnen e sjuka en efter en här hemma. Gabriel har ingen feber men är jätteförkyld. Thea har fått feber o dras med hosta. O nu strax före läggdags så bröt hon ihop för det gjorde så ont i örat. Stackarn<3 Återstår att se om det är öroninflammation på G. Tror inte man medicineras mot det när man är över två, men ringer vc om det fortsätter o hör med dom. Hon har bara haft det två gånger tidigare men ingen gång haft ont i öronen. Första gången var när hon hade feber så länge o då sa dom öroninflammation. O andra gången var örat fullt av klet en eftermiddag o då hade trumhinnan spräkts. Så då fick hon ju pencillin. Hoppas hon mår lite bättre imorgon iaf!

Själv ska jag lägga mig under täcket nu o sova. Imorgon väntar tvättstugan, städ på övervåningen och coop:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar