torsdag 9 januari 2014

Växasängen

För nån månad sen gjorde jag om lite på övervåningen. Thea fick en vanlig 90 säng o växasängen ställdes iordning till Gabriel. Dom delar ju rum där uppe så möblerade om så allt skulle kännas bra i rummet. Fick även påslakanset till dom små av Helena, ett rosa/vitrandigt och ett blå/vitrandigt. Så sängarna är bäddade o det blev jättefint:) (men tror jag ska gå mer åt det gröna hos G:))
Thea sover ju (oftast) i sin säng men lille G har ju sovit i spjälsängen bredvid mig hela tiden. Men idag fick jag för mig att lägga han för lunchvilan där uppe i växasängen. Gick kanon:) Får nog öka på sovandet lite i den sängen så kanske man kan bli kvitt spjälsängen snart.
En sänghimmel ska han få också. Thea har en fin rosa men lille G får en vit. En lika som han har över spjälsängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar