onsdag 8 januari 2014

Babblarna

Sitter i soffan o myser med lille G som gosar med napp o snuttefilten♡ Han kollar på Babblarna som är en storfavorit. Så tacksam för stickan vi har i tv:n som gör den som en smart tv! Då kan ju Gabriel se på Babblarna på youtube på tv:n:)

Väckte mina stora runt sju idag eftersom skolan börjar efter jullovet. Cassandra var snabb upp men storebror var lite segstartad:) Men sålänge dom hinner göra det dom ska så känns det bra:) Thea vaknade vid halv åtta o va jättetrött. Hon gick på toa o sen gick hon o la sig en stund igen♡ Gabriel vaknade vid åtta o va glad o pigg efter en hel natts sömn på 13 timmar.

Själv har jag hoppat i träningskläderna o tänkte köra lite hemmaträning när G sover.
Ikväll har jag o Jonas ordnat barnvakt o tänkte gå på Revyn som är här i stan. Har min lediga dag från coop idag med. Jobbar elva av tretton dagar. O i helgen kör jag sjätte arbetshelgen på rad, sen har jag en hel helg ledigt:) Men måste ju säga att det har varit jättekul att jobba inför jul o nyår! O så är det jättekul att vara tillbaka på mitt vanliga schema igen:) Så glad att jag har ett så kul jobb! Så många som är missnöjda o vantrivs på sina arbeten, måste ju vara jättejobbigt.

Min gosiga lille kille♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar