söndag 26 januari 2014

Annika

Imorgon är det måndag o det betyder att vår nya tv bänk förhoppningsvis kommer:)
Jonas åkte till jysk åt mig förra veckan o skulle köpa den men det var tydligen en beställningsvara. Så fick snällt vänta en vecka. Men imorgon el på tis skulle den komma. Hoppas såklart på imorgon:)
Den vi har nu saknar plattan bak så den e jätteranglig bara man tittar på den(läs G klättrar på den:))
När jag o barnen flyttade till den här lägenheten för snart 2 1/2 år sedan så bytte vi tv bänk med Lena för den vi hade innan var för lång för mitt vardagsrum. Tanken va redan då att jag såsmåning om skulle skaffa en nyare men det har liksom inte blivit av. Eller, jag har faktiskt varit nöjd med den vi har just nu.
Men nu fick jag syn på denna Annika i jysks reklamblad. Velade mellan denna o en annan. Men den andre skulle bli förstor tror jag. Så Annika fick det bli:)
Halva priset på den nu så kan ju inte bli bättre:) 650:- så det e ju ett schysst pris.
Lite högre, lite längre och lite djupare än den vi har nu. O förhoppningsvis mycket stabilare:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar