torsdag 30 januari 2014

Kväller

Har blivit mycket jobb denna vecka med. Sånt gillar jag:) Gillar däremot inte tidiga mornar, som imorse. Men när kl ringde 5:20 va det bara kliva upp. Hade god tid på mig så när jag väckte dom små halv sju var jag helt klar o hade hunnit äta gröt o druckit kaffe.
Dom små var inte superlätta att väcka men tillslut var även dom uppe. Gabriel sover ju gärna till halv åtta så det var lite tidigt för han med halv sju:) Men tio över sju var vi redo för att ge oss ut i snön. Kom till förskolan lagom till frukosten. Gabriel va superledsen, o Thea jätteglad♡ Hade på känn från början att Gabriel skulle tycka att det e jobbigt vid lämning på förskolan, o det tycker han verkligen:( Idag kom vi bara in på gården innan han bröt ihop o blev stinslig. Lilla hjärtat♥ Men får sms från förskolan då o då där dom talar om att allt går bra o att han är glad. Känns skönt i mammahjärtat♡
Skyndade mig ner till jobbet sen o hann precis till 8 när passet började. Sen var det plock o pul hela dagen lång:) Älskar't!:)
Vid fem var jag hemma igen. Benjamin var på träning o Cassandra skulle till backen med Joel o Emil för o åka lite skidor.
Imorgon är det jobb igen, men sen på lördag e jag ledig o då har vi lite roligheter inbokat:)

I tisdags efter jobbet körde jag o F gymmet på kvällen. O idag kom träningsvärken i armarna. Härligt! Hoppas på träning i helgen med.

Nu e det dags för lite sömn. Tänker inte kliva upp före halv åtta imorgon. Dom små sover hos Jonas i natt o lämnas här vid strax efter åtta. Natti!

Älskar våra nya fina ljuslyktor jag fyndade på ÖoB förra veckan med Jossan. 10 kr st:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar