onsdag 1 januari 2014

Första januari 2014

Hoppas ni alla fick ett bra avslut på 2013 och en fin början på 2014♡
Jag jobbade till strax efter sex igår och när jag kom hem dröjde det inte länge innan middagen serverades. Åt god mat och eftersom barnen redan hade ätit så kunde vi äta i lugn o ro:)
Lille G satt med oss men han kan man ju samtala bredvid, värre med sex till barn:)
Gabriel slocknade sedan o sov sig igenom tolvslaget. Thea somnade runt halv tio men henne väckte vi när det var dags o skjuta raketer. Vi sköt redan vid elvatiden så vi kunde stå på balkongen på övervåningen vid tolvslaget allihopa. Skålade med alkoholfritt ihop med barnen o så hade alla barnen tomtebloss:)
Sju barn och fem vuxna var alldeles lagom♡
Idag tog vi lite sovmorgon. O den satt väldigt fint.
Helena o kidsen rörde sig hemåt efter lunch o själv begav jag mig till coop för sex timmar i den gröna skjortan:)

Trots att jag sov till tio idag e jag trött nu o har redan bäddat ner mig i min renbäddade säng.
Morgondagen blir lugn. Jonas ska jobba o vi andra ska städa bort julen. Lite besök väntas också så en kaffe eller två kommer det bli:)

God fortsättning på det nya året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar