söndag 12 januari 2014

11 minus o blåsigt

Visst att jag gillar vintern men det blir ju sjukt kallt när det är 11 minus o dessutom blåsigt.
Men snö har vi iaf:) o i backen sprutas det för fulla muggar. Nu äntligen kanske det blir skidor snart för Benjamin, Cassandra o Thea!

Har jobbat hela helgen. O igår efter jobbet va jag på gymmet med han som äger det. Han gav mig ett grundprogram o visade maskinerna osv.
O nu ikväll va jag där o tränade:) Va där med Jossan o Jossan idag. Känns lite mer tryggt så nu i början när jag e helt ny. Började med middag här med familjen o Jossan o sen åkte vi dit o mötte upp andra Jossan. Tränade en timma. 10 min på löpbandet o sen mage resten.
Hoppas på att komma in i det där fort, för kul var det:)

Imorgon är en stor dag för oss. Vår lilleman ska skolas in på förskolan. Hur ska han klara sig utan mamma o pappa hela dagarna?♡ Det är tur det inte blir så mycket förskoletid vissa veckor:)

Imorgon är det dags igen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar