fredag 17 januari 2014

Fredag kväll

Rätt skönt o sitta nyduschad i soffan o veta att jag e ledig från jobb i helgen:) Om ingen ringer såklart för då skyndar jag mig ju dit. Men om ingen ringer så e jag ledig:) Efter sex jobbhelger i rad så känner jag mig värd o pilla navelludd.

Nu är inskolningen klar för mitt minsta hjärta. Allt har gått kanon o på måndag är första riktiga förskoledagen. Tänk att han blivit så stor♡ Försöker säga en del ord o vissa går o tyda numera. O så förstår han så mycket♡
Idag var det en väldigt trött Gabriel när jag kom hem från jobbet vid halv sju. Gjorde han iordning för natten o la han i säng o så somnade han gott medans jag gick runt o tände ljus här på nedervåningen.
Cassandra har en kompis här som ska sova. Så snart ska jag putta henne o Jonna i säng:) Herr B med:)

Fick ett recept på energibars av min fina pappa för ett tag sen. O nu i veckan provade jag göra dom. Faktiskt goda! Imorgon ska jag baka fler. Perfekt som mellanmål, eller kring träning. Mättar bra. O när man gör egna så e det ju busenkelt o få dom ekologiska:)
Lägger upp recept under helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar