onsdag 9 januari 2013

Onsdag

Trodde jag hade bvc med lilleman idag, men det var visst imorgon. Tur jag kom på det igår kväll, så jag inte stressade i onödan=) I morgon är det alltså dags för första vaccineringen för Gabriel. Ajajaj, det värker i mig när jag tänker på hans små ben som ska få stick. Men det blir bra det här! En vikt o längd är ju alltid kul iaf=) För mamman o pappan.

Igår kväll var vi i backen hela kvällen jag, Benjamin och Cassandra. Dom har det verkligen jätteroligt där. Nu vill dom inte göra annat än att åka=) Tänkte köpa skidor till lilldonnan i hemmet också. Tror hon med skulle tycka det var jättekul=)
I slutet av mars blir det en heldag i Säfsen för massa åk och skoj i backarna. Det längtar vi efter! =)
Förhoppningsvis kan vi ta en skidsemester nästa vinter till Idre en vecka. Bara Thea åker lite smått så funkar det ju=)
Vore ju nice o göra det under julen, men antar att priserna inte är humana då.

Nä, dags o dra en kam genom håret nu o sen dona lite i hemmet innan lilltjejen ska hämtas.

1 kommentar:

  1. Härligt att dom har fastnat för skidåkningen :)
    Låter mysigt med en skidsemester, då kan lille Gabriel åka pulka ;)
    Ha en bra dag syster!! <3

    SvaraRadera