onsdag 2 januari 2013

2a Januari

God fortsättning på det nya året! Hoppas eran nyårsafton var bra=) Vi hade en jättebra dag och kväll med trevligt sällskap och god mat. Jonas fyllde år så vi grattade han med med hans bror o familj på eftermiddagen <3
Jahaja, nytt år. Ser på typ allas bloggar om att 2012 var ett skitår och att alla nu lovar saker för att 2013 ska bli så mycket bättre. Jag hade ett bra 2012=) O jag tänker inte lova en massa heller. Vill jag något nån dag så ordnar jag det då. Så var det med den saken=)

Igår var vi i skidbacken hela eftermiddagen. Jag stod i kiosken, och Benjamin och Cassandra åkte. Dom har hur kul som helst när dom åker=) När vi skulle hem så var Benjamin lite halvt sur för han tyckte det kändes som att han bara varit där i 5 minuter. Men han hade ju varit där i 3 timmar. Backen var ju bara öppen i tre timmar igår, så nya tag idag! Dom är redan där och åker nu=) Själv kilar jag till coop snart o betar av mitt pass. Ska bli skönt o kul!


2012 års bästa stund var när den här lilla korven såg dagens ljus för första gången<3

1 kommentar:

  1. Här va nyårsafton lugn men skön! :)
    Trevligt sällskap och god mat är det som behövs för att fira in det nya året.
    Äh, skit i bloggarna, håller med dig om att 2012 var bra och är det nått som är fel är det bara dom själva som kan rätta till det ju..
    Benjamin verkar verkligen tycka om att åka skidor nu - skoj :)
    Söta lilla Gabriel :)

    Ha en bra kväll på jobbet! <3

    SvaraRadera