fredag 18 januari 2013

Fredagsmys

Har haft fredagsmys med Cassandra. Kollat på Gladiatorerna, snackat och haft chipsskålen framme. Nää, jag åt faktiskt inget. Men hon gjorde=) Gabriel hängde med på ett hörn också men sen gav hans blåa upp o han somna gott i min famn <3 Rätt ovanligt faktiskt, han gillar att somna själv i sängen eller vagnen eller babyskyddet. Men mysigt är det!
Thea är hos sin far och Benjamin hos en kompis. Tänkte knata upp o hämta han vid sju, men kompisens mamma tyckte inte jag skulle gå ut med lille G när det var så kallt så hon tyckte B kunde sova där så kör hon hem han imorgon. Ok ok=)

Själv tänkte jag surfa runt en stund innan jag sover. O så ska jag vänta på ett superhärligt sms...förhoppningsvis blir det ett mms innan jag somnar<3 Lycka till nu vännen!

1 kommentar:

  1. Mysig kväll ni verkar ha haft. Duktig du är som lät bli chipsen, det kan jag säga att det gjorde inte jag ;)
    Låter som ett spännande sms/mms, någon som ska föda kanske?!
    Hoppas ni har haft en bra lördag!
    Kram <3

    SvaraRadera