tisdag 22 januari 2013

En dag hemma

Här har det inte hänt mycket dag. Tvättat o städat övervåningen bara. Sen myst inne med Thea och Gabriel. Gabriel har varit trött idag och sovit mest. Men Thea har haft energi som för 2 barn så det är lugnt=) Tänkte vi skulle gått till stan o handlat men inte ens det gjorde vi. Jonas var snäll o handlade det jag behövde *tack tack*

Cassandra fick strunta i backen idag och vara hemma o varva ner lite och lägga sig i tid. Imorgon blir det backen till nio så då lär hon ju vara där. Benjamin åkte iaf. Han stapplade in här vid halv tio eller nått. Frågade om han frös...nä, varför skulle jag göra det? sa han. Ja varför då? undrade jag...är ju bara 15 minus ute=) o då har han varit i backen i 3 timmar. Barn =)
Gabriel gjorde tidig kväll idag. Redan vid sju stängde han sina blå. Typ en timma tidigare än vanligt.

Måste, Måste , Måste tigga till mig lite pass på jobbet snart med. Det här är INTE hälsosamt! =) Men nu är det ju mitten av januari(o lite till) så då borde jag halka in på schemat igen dom dagarna Jonas är pappaledig. Måste ringa om det o höra hur det går med den biten.


Älskar tulpaner! Dom här fick jag av Frida o Lova förra veckan

1 kommentar:

  1. Skönt för Benjamin att han inte frös igår :)
    Njut lite av din lediga tid, du hinner jobba ska du se :)

    Vilka fina tulpaner du har fått! Stor kram till dig syster <3

    SvaraRadera