lördag 4 februari 2012

Toker

Jag o tjejerna knatade hem till syster med familj idag på em. Fikade lite och hade det trevligt. När vi kom hem såg jag att det var 17 minus ute! Tur man har båda termosar och allt på sig=) Hellre varm än fin=)
Benji var lat och ville inte följa med. Men efter att jag varit borta nån timma och smsade lite med han så erkände han att han hade rätt tråkigt hemma. Stackarn! Han brukar tycka det är skönt annars att vara ensam en stund.

Jag, Cassandra och Benji har tjockat på oss här i soffan ikväll efter att Thea somnade. Vi värmde frysta hallon på spisen och sen hällde vi det över vaniljglass och lite vispgrädde. Haha, sååå gott=)

Thea älskar att fula sig när man ska ta kort på henne. Idag blev det inte bättre än så här=)




Cassandra e inte bättre hon alla gånger..haha=)


Det är tur dom är söta tillsammans


Benjamin vill ju gärna inte synas på min blogg, så det respekterar jag även om jag kan tycka det är lite halvtrist=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar