söndag 5 februari 2012

Hjärtskärande

För några dagar sedan såg jag på facebook att en gammal arbetskamrat länkade till sin ena dotters blogg. Hon bad sina vänner på facebook att gå in och läsa den. O jag gjorde det.
Det värker i hela min kropp när jag läser bloggen! Så fruktansvärt hemsk! Så har ni några minuter över så kika gärna in den och läs några rader. Läser ni några rader så kommer ni förmodligen läsa allt.
evening.blogg.se

Hennes andra dotter skapade också en blogg som handlar om deras uppväxt. Adressen dit är http://livetfor.blogg.se/
Vill skicka en stor kram till er Lotta! O jag hoppas ni kommer starka ur det som hänt dina flickor

1 kommentar:

  1. Usch, var inne och tittade på deras bloggar, verkligen så hemskt att det knappt finns ord :(

    Tur att dem har lyckats ''vinna'' och att han nu sitter inne.
    Kram

    SvaraRadera