fredag 3 februari 2012

Aneboda

Vet ni? I onsdags gjorde jag det jag tänkt jag skulle göra...för en gångs skull=) Jag skruvade ihop byrån jag nämnt tidigare. Det var på tiden! Den har legat i sin kartong i ett x antal veckor nu=) O pigtittaren jag började spraymåla för nån vecka sedan är också färdig. Bra Madde!

Anebodan och pigtittaren får stå vid den tomma väggen på övervåningen. Så dum vägg, så det går inte ha så mycket mer där. Hade som förslag en väggspegel först. Men är glad att jag resonerade så klokt med mig själv och valde byrån=)





Faktiskt blev jag nöjd med pigtittaren jag spraymålade. Har aldrig använt sprayfärg tidigare men kommer absolut göra det fler gånger!

1 kommentar:

  1. Vad fint det blev, tänk om man va lika händig och duktig som du är :)
    Ha en bra helg! Puss & Kram

    SvaraRadera