lördag 18 februari 2012

Lcd tv och ny hårddisk

Benjamin fick ju en ny begagnad platt tv till sitt rum för några veckor sen. Anledningen till det var att han skulle kunna koppla in ps3 på sitt rum, tv:n han hade där innan hade ingen hdmi utgång. Letade på blocket och hittade en 32" till ett bra pris, så vi åkte och köpte den. Men det var nå knas med den, det kom ljud men ingen bild när man kopplade in ps3. Att se på vanlig tv funkade ju. Blev lite smått irriterad då jag valde mellan den begagnade eller en ny från net on net som inte var så fasligt dyr. Benjamin hade 1500 kr själv, så det var han som betalade sin tv själv. Men jag tänkte att jag kunde skjuta till med 800 kr. Men men, det blev ju den begagnade vi köpte. O samma dag som vi märker att det inte funkade så kraschade hårddisken i ps3. Ännu mer irriterad blev jag! Men det fick bli en ny hårddisk som Jonas bytte ut *tack hjärtat* och en ny tv. Den jag tittat på på net on net. Jonas tog den andra tv:n.
Så nu funkar det som det ska där uppe på hans rum=) Och han är mer än nöjd=) Han fick ju ps move i julklapp med som han nu äntligen kan spela igen. Det var en riktig hit!=)

En sån här Andersson A3222D fick det bli denna gång. Finns på net on net.

1 kommentar:

  1. Schysst tv han köpte :)
    Hoppas du får en bra lördagkväll och hoppas ni mår bättre snart! Puss

    SvaraRadera