fredag 3 februari 2012

Förkylt

Godmorgon!
Kallt som tusan ute idag med. Men har inga planer på att bege mig ut. Har Thea hemma idag. Hämtade henne från dagis igår och tyckte hon var varm. Inte mycket feber, 38,4, men ändå feber. Hon har legat på 37 nu i en vecka eller två, så då räknar jag 38,4 som feber. Hon är hostig och snorig me. Cassandra har varit hemma i 2 dagar hon med pga huvudvärk och magont. Igår var även jag helt sänkt.
Så, nu är det färdiggnällt=)
Vi har myst ner oss i soffan nu jag och Thea. Hon kollar på Musse och jag datorn=)

Sen e det helg också. Vet inte vad den har att bjuda på. Är bjuden på bowling imorgon, men har ingen barnvakt så jag hoppar den. Haha, inte för jag har hört mig för med någon, men ändå=) Får vara hemma med barnen och kurera oss. Låter bättre tycker jag=)
Cassandra har innebandy på söndag. Benji ska med börja, får se om han gör det redan imorgon eller om han väntar en vecka tills Oliver ska spela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar