lördag 18 februari 2012

Godnattsaga

Snart dags o börja runda av den här dagen. Ska bara försöka få Benji i säng=)Han kom hem strax efter sju ikväll efter att ha varit borta hela dagen. Först innebandy, sen va han med en klasskompis och skulle komma hem fem, men då ringde han o sa att han var på väg hem till en annan kompis och skulle komma hem lite senare.
Cassandra kom hem vid halv sex. Vi käkade lite då sen klädde vi på oss ytterkläderna och packade ner en febrig Thea i vagnen och så begav vi oss till Statoil och köpte lite godis. Dom fick lite igår, men jag kände för o komma ut en liten sväng så då fick det bli lite mer. Thea valde en center rulle, gissa om hon var nöjd?=) Hur lycklig som helst över sin rulle, haha=) Hon tryckte i sig den på mindre än en kvart när vi kom hem. Sen blev hon lite pigg och sprang runt en del här hemma. Trodde då hon var feberfri, men tji fick jag när jag kvällstempade henne. 39,2 hade hon. Lillsnuttan <3 Hon somnade iaf gott sen till Hello Kitty saga på cd spelaren. Inte för det varade så länge, bara nån timma. Sen tokgrinade hon en skvätt, somna om för o sen tokgrina igen. Nu sover hon gott i min säng=)
Trots att hon mest har varit soff o sängliggandes idag så har hon då o då haft lite ork till o prata. Tydligen så mycket ork så hon tjuvringde min brors tjej Ingela från min mobil som jag lagt på bordet. Hahaha, så kan det gå=)*hoppas du fick en trevlig kväll tjejen*

Godnatt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar