lördag 18 februari 2012

Sjukstuga

Här hemma har vi sjukstuga, igen. Jag var grymt trött tis och Ons. Jobbade som vanligt tis, men i onsdags var jag tack o lov ledig. Torsdag började jag 8. Ännu tröttare var jag då. Frussen, yrslig och jätteont i kroppen. Lyckades bara stanna på jobbet i knappt 4 timmar, sen var jag tvungen att gå hem. Har aldrig haft en längre väg hem, mådde verkligen skit. O benen hade jag så ont i så jag knappt kunde stå på dom. Märkligt.
Sen igår mådde jag fortfarande skit så jag var hemma från jobbet då me. Hade en tid för cellprov på eftermiddagen igår och pallrade mig dit. Hon som gjorde provet frågade hur jag mådde, o jag sa jag kände mig värre än värst. Hon kollade upp blodtrycket(som var helt ok) och tog ett hb. Det var lite lågt, 101 låg det på. Men det förklarar ju inte att jag hade så ont i benen. Nu kan jag iaf stå på mina ben, men det smärtar till o från i dom. Lite träligt, måst ju liksom ha mina ben=)
Thea blev med sjuk igår. Helt däckad i 40 graders feber ligger hon o sover i min säng. Plutten då! Hon vaknade nyss till, men satte sig bara upp o pilla lite i näsan sen la hon sig ner igen o somna om=)

Benjamin har haft innebandyträning på förmiddagen och följde sen med en klasskompis hem. Cassandra är också hos en klasskompis o leker idag=)

1 kommentar: