måndag 13 februari 2012

Tillbaka

Så, nu är jag tillbaka igen=) Har liksom inte haft tid till o blogga känns det som. Eller jo, det har jag väl, men prioriterat lite för en gång skull.haha=)
Jobbar och jobbar, var på tjejmiddag i lördags som var jättetrevligt, Cassandra hade sin första innebandymatch igår, Benjamin började spela innebandy i lördags. Ja, typ så har det varit. Sen jobb varje dag med. Men på ons e jag ledig, då tänkte jag komma ikapp lite i hemmet. Dammsuga o sånt som egentligen hör vardagen till, men som inte blivit av på några dagar.

Ja, igår var det dags för Cassandra och IFK Arboga -03 att spela deras första innebandymatch. Var kul at se när dom sprang runt som ett gäng vilsna höns=) Men dom kämpade på bra och vann med 5-0. Hade en stolt tjej efter=)

Nä, nu lessnar Thea så jag skriver en annan gång...

1 kommentar:

  1. Trevligt att du är tillbaka :) Vad roligt att Cassandra och dem vann matchen!
    Ha en bra måndag syster! Puss

    SvaraRadera