lördag 27 april 2013

Slut på jobb

Nu är veckans jobb avklarat. Känns lite sorgligt:) Men om några dagar är jag där igen. Faktiskt redan på måndag. Men bara för ett möte. Spännande, mer än så kan jag inte säga.
Igår stannade jag kvar o stängde på jobbet ist för o sluta kl 19. Ibland blir det så. O med mycket kunder när vi skulle stänga så blev vi sena hem också. Men jag gillar't:)
Sen var det bara på't igen i morse. Halv sex ringde kl o en timma senare så larmade vi av butiken. Lite kaffe o morgonsnack innan kl blev sju o vi skulle börja jobba. Den där kaffen innan jobbet e härlig, liksom då man inte hunnit störa sig på så mycket än...haha:)
Efter jobb blev det en liten storhandling o Jonas kom o mötte mig. Skönt att det e lite påfyllt igen. Veckohandla måste ju alltid göras ändå, men den där basen e alltid bra att ha hemma.
Blev tacos till middag här hemma. Gott, men inte lika gott som jag tänkt mig. Tyvärr.
Gabriel va supertrött o orkade inte ha sina stora blå öppna så länge. Så han slockna på två röda här ikväll. Thea va supertrött hon med men gjorde allt i sin makt för att hålla ögonen öppna. Drygt!:)
Själv ska jag nog gå upp o ta en dusch nu så jag e färdig sen. Cassandra har nattgäst, o Benjamin är nattgäst i Enköping. Imorgon kommer bror min med sin lilla familj o hälsar på så då tar dom med B hem. Smidigt:)
Jonas o hans söner beger sig på blöta äventyr i Örebro. 

Fick denna bild skickad till mig idag...dagens barn...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar