onsdag 3 april 2013

Godnatt da

E inte trött för fem öre. Men blev allmänt less på allting o gick o la mig. O så blev jag ännu mer grinig efter några minuter. Valmöjlighet. Är det något som alla har, eller är det något vissa bara tar sig? Ska fundera på det över natten.

Tur min dag iaf varit toppen. Vaknade till ännu en solig dag. Efter frukost klädde jag på mig ytterkläderna ihop med dom två minsta o Cassandra o så gav vi oss ut på en promenad till Coop. Efter Coopen blev det Bergmansparken. Tjejerna blev jätteglada:-) Var där i lite mer än en timma sen fick jag sms om en kaffedejt. Så jag o kidsen begav oss hemåt. O när vi skulle gå in så upptäcker jag att jag tappat mina hemmanycklar:-( Ringde Benjamin som kom hem o.öppnade åt mig. O då kom jag på att nycklarna nog var kvar i kundvagnen på coop. O det stämde. Tack o lov! Jag o Lotta hällde i oss lite kaffe, åt lite godis o pratade strunt. Härligt! Tack du fina för sällskapet:-)
Benjamin blev inte borta så länge. Han kom hem tidig eftermiddag med  huvudvärk o feber från ingenstans. Han tog en värktablett o gick o la sig på soffan. Jag tog dom små o gick ut i parken. Han blev lite piggare men säckade ihop nu ikväll igen. Hoppas det är nå kortvarigt o att det stannar i hans kropp så vi andra inte blir dåliga.

Nu ska jag va irriterad en stund till innan jag sover. Jag har iaf mina fyra kids hos mig o jag hoppas dom ger sin mamma en skön sovmorgon imorgon. Om så en kort sovmorgon:-)

2 kommentarer:

  1. Tack själv... Dina barn är för härliga :-) hoppas vi kan ses liiite oftare :-)

    SvaraRadera
  2. sv: Tack för ditt svar om liggdelen, lyssnar på dig som är flerbarnsmamma och har haft en del vagnar genom åren =) Jag tror vi gör så att vi beställer hem liggdelen, den ligger på 1295:- nu så tycker att det är värt pengarna.
    Ha en bra kväll <3

    SvaraRadera