lördag 13 april 2013

Godmorgon

Jag kom upp! Bra:-) Faktiskt tidigare än jag behövde så nu sitter jag o väntar på att kl ska gå. Cassandra kom ner o hosta o hosta också. Låter som hon har ont i halsen. Men jag bäddade ner henne i min säng så får vi se sen hur hon mår. Bökigt sånt där när man ska jobba. Men Jonas o alla barnen kommer in rätt tidigt så dom behöver inte vara själva.
Det regnar o regnar ute. Tur jag nyss köpte ett nytt paraply:-)
Imorgon sägs det att det ska bli varmt iaf. Jobbar ju då med, men lite frisk luft efter jobbet är bara skönt.
Själv längtar jag som en toka efter måndag:-)
Ha en bra dag alla fina<3

1 kommentar:

  1. Hoppas Cassandra blir bättre under dagen och hoppas du har en bra dag på jobbet!
    Vi får väl se om värmen kommer imorgon, hihi. Våren känns en bit bort än när det regnar och är grått. Men vi får lita på väderleken och förhoppningsvis se solen imorgon igen =) <3

    SvaraRadera