måndag 22 april 2013

Lååång dag

Denna dag har känts som en evighet. Trist. Men så måste det väl va ibland antar jag. Städade av övervåningen. Det är typ allt jag presterat. O umgåtts med barnen såklart, men det gör man ju varje dag:)
Thea va urmysig ända tills Cassandra kom hem från skolan. Då vaknade jävulen i henne till liv för nån timma. Varför måste man reta gallfeber på syrran?
O nattlinne har hon gått i hela dagen. Slappt men skönt. Hon bytte nu inför natten:)
Benjamin var hos en kompis efter skolan o kom hem lagom till middagen. Jonas jobbar ju sent varje måndag så han kom lagom till nattningen av Gabriel. Jo, lite hann vi umgås:) Men sen knatade han o lilldonnan hem till han för o sova där inatt. Tror det var för Jonas va trött o ville få sova en hel natt. Jag har ju lite problem att vakna när jag väl sover. O inatt ville visst Gabriel va vaken med sin far i tjugo minuter vid fyra. Inte länge tycker ni. Men jo, det är det. Vi är bortskämda än sålänge med bra nätter så en sån natt vill man helst inte ha. Hoppas han vill sova inatt:) Inatt måste jag ju tids nog vakna, om han vaknar, eftersom jag e själv.

Gårdagens minsting är söndagsfin i skjorta o chinos:)

1 kommentar:

  1. Så söt han är och vilka fina kläder =)
    Tur Thea har Cassandra så hon har någon att retas med, hihi.
    Tycker alla andras barn vaknar jämt och ständigt om nätterna men du lyckas få dom bästa som sover för det mesta, så skönt!
    Ha en bra kväll <3

    SvaraRadera