onsdag 10 april 2013

Mitt i veckan

Va fort dagen gått! O ändå har jag inte gjort så mycket. Varit rätt sliten efter förkylningen men nu ikväll kändes det lite bättre o piggare. Bra! Då tror jag nog alla här hemma mår ok nu.
Tog en promenad idag efter jag lämnat Thea på dagis. Lyssnade på Winnerbäck o hade det skönt. Måste ta in lite fler låtar i telefonen bara. Har ju liksom inte spotify:-P
Hann me en tur till coop också. Behövde havregryn så jag kan göra mer gröt åt Gabriel. Havregrynen jag har hemma e inte ekologisk så den får jag göra nå annat på:-)
Meeen...gjorde ingen ny gröt. Får göra det imorgon ist. Gjorde köttfärssås åt han ist o fruktpure på mango, äpple o banan. Jättegott:-)
Nu e det dags o vila ögonen några timmar...imorgon e en ny dag! Då ska jag skriva ett inlägg om barntandkräm tänkte jag..
Natti

1 kommentar:

  1. Hoppas du känner dig ännu piggare idag! Trist med förkylning :(
    Åhh, winnerbäck är ju så bra, hans musik påminner om våren och sommaren.
    Går lika bra att lägga in musik på telefonen som att ha spotify, jag hade spotify innan men tyckte det hackade då och då när nätuppkopplingen strulade..
    Duktig du är som fixar hans barnmat själv och pureer och grejer *tummen upp*
    Ha en bra torsdag! Hoppas solen skiner hos er =)

    SvaraRadera