torsdag 25 april 2013

Glass i stora lass

Efter att jag hämtat Thea på förskolan tog vi en vända till stan. Va där på fm med men glömde köpa riskakor åt Cassandra då så fick gå dit igen.
Lovade lilldonnan en glass på vägen i det fina vädret. Glad blev hon verkligen:)

Blen ingen mil idag. Inte i samma runda iaf. Frida hörde av sig så när jag gått 4 km så mötte jag upp henne. Inte för vi e lata, så såklart fortsatte vi gå. 8, 7 km blev det totalt. Men sen blev det 2, 8 till nu på em. Bra!:)
Hann bara hem o käka lite lax o avocado innan det va dags o hämta Thea. Jo, duschade o bytte om me o gav lille G lite mat.

Ikväll är det fotboll för Cassandra. O Jonas me. Jag stannar hemma o myser me dom övriga. Imorgon är det fredag. Betyder pappaledigt för Jonas o jobb för mig. Måste storhandla med innan jobbet.

1 kommentar:

  1. Vad fina ni är! :) Vad roligt att se en bild på dig :) Vi har likadana telefoner - bra dom!
    Bra kämpat med kost och motion <3

    SvaraRadera