söndag 14 april 2013

Slut på helgen

Så var även denna helg slut. Har spenderat fler vakna timmar på coop än hemma=) Men jag gillar't! Lärt mig lite nytt så nått hoppas jag att jag har fått ut av mina 23 timmar där i helgen.
Kom hem runt tre o har sen flängt runt o gjort typ ingenting. Tvättat, ätit, tagit hand om disken, gett G middag, lagt G för natten och duschat. Rätt soft o bara hasa runt=) Skulle behöva vika tvätten också, men får se om jag gör det ikväll eller väntar till imorgon.
Nu har jag gått upp 5 två dagar i rad så jag hoppas på en tidig sänggång ikväll så jag kan sova några extra timmar innan morgondagen börjar.

Skola för dom stora imorgon då. Jag o dom små har lite planer för dagen. Sen rullar det på en vecka till med förskola och skola. Ska ta tag i mina pw också samt träningen som kom lite i skymundan när det var påsk och sen blev jag sjuk. Men på onsdag är det cirkelfys igen!=)

1 kommentar:

  1. Härligt att jobba :) Först jobba där sen ett heltidsjobb hemma med tvätt å grejer, du står i du :) Hoppas du kom i säng tidigt och ha en bra start på nya veckan <3

    SvaraRadera