onsdag 17 april 2013

Coctailtomat

Härliga onsdag! Som snart är slut. Solen sken men tyvärr blåste det grymt mycket. Gick o lämnade Thea på förskolan vid nio o tänkte gå hem efter det. Men när jag lämnat henne blev jag sugen på att promenera. Startade runkeeper o började traska till bra musik i lurarna. Gick, o gick. I fel skor. Hade ju vanliga typ converse på fötterna. Gick förbi coop på vägen hem o handlade lite o sen tog jag den lite längre vägen hem. 8, 7 km. Började svida o värka på lilltån så jag kikade efter. En coctailtomat såg det ut som på hela lilltån! Visst att jag har fått blåsor förut, men aldrig nån så här stor. Haha, jätteful är den:). Må ha fula tår från början men nu är ju iaf lilltån ännu fulare. Hade lite problem att få ner foten i skon när Thea skulle hämtas. O inte blev det nå bättre heller me blåsan.
Jaja, skrapade iaf ihop över milen idag på promenadkontot;) Men nästa gång blir det gympaskor på!

För er som e känsliga för fötter...titta inte! För er andra...förstår ni vad jag menar med coctailtomat; )

1 kommentar:

  1. Aj Aj aj!!! Ser ut att göra ont. Bra promenad ju, synd bara att du hade fel skor..
    Plåstra om tån nu å ta hand om dig :) <3

    SvaraRadera