fredag 12 april 2013

Jobb Jobb Jobb

Blev ett extrapass på jobbet idag. 11-19. Skönt att komma iväg några timmar. Blir visserligen jobb hela helgen, min jobbhelg. Har sån tur att Jonas är pappaledig varje fredag så då kan jag ju jobba om det behövs. Numera tar jag bara ut 2 föräldradagar i veckan så lite extrajobb är ett plus=)
Orkade aldrig skriva inlägget om barntandkräm går så jag får göra det nästa vecka.
E skittrött i kroppen idag så jag blir inte långvarig. Klockan ringer dessutom astidigt imorgon.
Idag hade jag en telefontid med Theas läkare. Tanken var efter sista besöket(för nån vecka sen) att vi skulle ses i september nästa gång o om allt är bra då så blir hon utskriven från barnkliniken. Men nu blir det en extra träff redan om 1½ vecka i västerås med lite prover o ultraljud. Hoppas att det går bra<3

Nähä, godnatt!

1 kommentar:

  1. Vad skönt att du jobbar en del, dessutom är det ju roligt! =)
    Hoppas att allt går bra för henne hos läkaren, hon har haft nog med elände, stackarn! <3

    Håller med dig om bären, varför inte ta reda på var dessa bären kommer ifrån eller vilka märken det gäller..Det kommer nog uppdatering inom kort på bären om det är så med Hepatiten..

    SvaraRadera